Regulamin

Smakołyk dla Konia, to sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową smakołyków, paszy i mieszanek ziołowych dla koni.

1.  WŁAŚCICIEL SKLEPU INTERNETOWEGO

 Kontakt ze smakolykdlakonia.pl odbywa się poprzez:

– podany wyżej adres korespondencyjny

– adres e-mail: smakolykdlakonia@gmail.com

Konto bankowe:

Spółdzielczy Bank Rozwoju

48 8769 0002 0156 8123 2000 0010

NIP: 5423452249

KRS: 0000981254

 

2.  WARUNKI OGÓLNE

1. Informacje o towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne  oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

2. Warunkiem złożenia zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).

3. Niniejszy regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.smakolykdlakonia.pl w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

4. W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści niniejszego regulaminu oraz potwierdzenie zapoznania się z prawem do odstąpienia od umowy, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam » zakup z obowiązkiem zapłaty”.

5. Wysłanie przez Klienta zamówienia stanowi złożenie do smakolykdlakonia.pl oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.

6. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień umowy sprzedaży towarów, następuje poprzez przesłanie ich Klientowi na podany adres e-mail.

7. Smakolykdlakonia.pl odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.

3.  CENY TOWARÓW 

Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają 8 % lub 23 % podatku VAT). Cena każdego dostępnego w sklepie towaru jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia. 

4.  ZAMAWIANIE TOWARU 

1.  Zamówienie towaru następuje poprzez: dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzenie zamówienia.

2.  Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są 24 godziny na dobę poprzez internetowy automatyczny system obsługi klienta.

3.  W przypadku problemów z dostępnością zamówionego towaru, kupujący zostanie o tym poinformowany telefonicznie – określony zostanie termin jego dostarczenia. Jeśli kupujący nie wyrazi zgody na oczekiwanie na towar, ma możliwość rezygnacji z zamówienia.

Wycena i czas realizacji zamówień indywidualnych ustalane będą każdorazowo z zamawiającym.

5.  REALIZACJA ZAMÓWIENIA I JEJ CZAS 

1. Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez pocztę e-mail.

Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.   

2.  Czas realizacji zamówienia to od 1 do 3 dni roboczych. W szczególnych przypadkach może się wydłużyć do 7 dni roboczych. Do czasu realizacji należy dodać czas dostawy. Zamówienia, które wpłyną po godzinie 10-stej liczy się od dnia następnego.

3.  Wycena i czas realizacji zamówień indywidualnych (np. wysyłek zagranicznych) ustalane będą każdorazowo z zamawiającym.

4. Informujemy, że wszystkie opakowania produktów sprzedawanych w sklepie są oznakowane adresem niniejszej strony.

5. W przypadku większego zamówienia skontaktujemy się z Państwem, w celu ustalenia terminu realizacji.

6. W przypadku braku wpłaty po 7 dniach od złożenia zamówienia będzie ono anulowane.

6.  KOSZTY WYSYŁKI I DOSTAWA TOWARÓW 

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki jest ważny w momencie złożenia zamówienia. 

Koszty wysyłki są uaktualniane według taryfy dostawcy.

Koszt wysyłek niestandardowych i paletowych jest wyceniany indywidualnie.

Czas dostawy:

od 2 do 4 dni roboczych od momentu nadania paczki.

7.  WYSYŁKA ZAGRANICZNA I JEJ KOSZTY

    Wycena i czas realizacji zamówień indywidualnych (np. wysyłek zagranicznych) ustalane będą każdorazowo z zamawiającym.

    W zapytaniu proszę podać państwo, miasto, kod pocztowy oraz orientacyjną ilość zamawianego towaru.

8.  ZWROTY

Zgodnie z USTAWĄ z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta: 

1. Wszystkie produkty które dostarczane są w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić, ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie podlegają ZWROTOWI.  (art.38 & 5 – Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014).

2. Art. 27 ustawy o prawach konsumenta mówi, że może on odstąpić od umowy nie podając przyczyn. Dokonuje tego składając w ciągu 14 dni oświadczenie o odstąpieniu od umowy i dostarczając je sprzedającemu. Na odesłanie towaru ustawodawca przewidział kolejne 14 dni. Przedsiębiorca zobowiązany jest zwrócić konsumentowi zapłaconą sumę w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.

3. Klient ponosi koszty wysyłki zwrotu oraz pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie wysyłanego towaru.  

 9.  REKLAMACJE 

1. Zgłoszenie reklamacyjne Klient może zgłosić samodzielnie lub skorzystać z formularza reklamacji/zwrotu dostępnego pod adresem: smakolykdlakonia.pl. Potwierdzenie przyjęcia informacji zawartych w zgłoszeniu zostanie przesłane w formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej klienta.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: sklep@smakolykdlakonia.pl.

3. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć fakturę (lub jej kopie) wraz z opisem przyczyny reklamacji.

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.

4. Rozpatrzenie reklamacji przez Smakołyk dla Konia  nastąpi w terminie do 14 dni.

5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

6. Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy, Smakołyk dla Konia zwróci zamawiającemu całość wpłaconej pierwotnie kwoty. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.

10.  FAKTURY

Do każdego zakupu dołączona jest faktura VAT.  

11.  OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / POLITYKA PRYWATNOŚCI

Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z pó1n. zm.) dane osobowe klienta zostaną wprowadzone do bazy danych Smakolykdlakonia.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz kontaktu z Klientem i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia. 

Shopping Cart